Lite hopplock

I ett tidigare inlägg visade jag två nya ögonskuggor.
Tänkte bara lägga upp en massa bilder där jag har prövat dem.

(TIPS, lägg puder under ögonlocken! Om de far ögonskugga på ett oönskat ställe var det svårt att täcka det utan att använda tops och det vill man ju inte alltid).

                           

1,2. Den blåa ögonskuggan från bodyshop, med eyeliner och silver
3.     Byggde senare på med en blå och lila ögonskugga (across och diva från mus). Rätt fin trots allt!
4.     På andra ögat byggde jag på med den gröna från viva la diva
        Alltså, blå-silver som bas och vid ögongloben den gröna.


Kommentarer
Postat av: olivia

Vad fint det blev!

2007-01-08 @ 15:52:37
Postat av: amanda

Långa och fina ögonfransar du har.. fuskigt =)

Postat av: makemeup

Oliva: Tack!
Amanda: Haha, jaa. Jag är tacksam för dom.

2007-01-20 @ 13:12:49
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Emma

Gud va fint det är! =D

2007-09-15 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback