Make up store lektion


161497-18 
Om någon vill veta hur hon gjorde och vad  hon använde är det bara att fråga!

(Ögonbrynen ser rätt buskiga ut, det förstörde ögonskuggan så jag klippte bort det)
Fick min första sminklektion på make up store idag, trots att jag önskar det varje gång jag fyller år eller det är julafton i flera års tid. Ett väldigt bra erbjudande, först plockade hon ögonbrynen och sedan rengjorde hon ansiktet (det skönaste med hela lektionen). Det jag lärde mig, eller ja. Jag frågade.

Jag har alltid undrat hur det var med foundation och puder som bas till ögonlocken.
Nu vet jag, foundation först och puder sen.


 (dubbelklicka)

1. Blå ögonskugga, across (en gåva man fick om man köpte presentkortet inom en viss tid)
2. Rouge, carmel
3. Grön lösögonskugga, amazonas
Pensel som är bra till att lägga kompakt smink till och lätt att skugga med, nr 105
4. Aprikos lösögonskugga, morning breeze
5.Aprikos ögonskugga, mirage

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad fint det blev ! Jag är värsta avis , jag kan inte sminka mig alls och det slutar alltid med att jag skrattar åt mig själv .. Iaf jag ser nu att detta är din första kommentar ! wuooo :)

Postat av: makemeup

Haha, ja tack för kommentaren :) Jag vet inte hur många gånger jag har skrattat åt mig själv, sist var igår. Men det är det som är roligt, exprimentera. Tillslut får man något riktigt snyggt!

2007-01-07 @ 14:08:26
Postat av: Sandra

Snygg färg :)

2007-01-08 @ 10:55:10
URL: http://swegirl86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback