Dagen och shoppat

Jag slutade väldigt tidigt på praktiken (elva) så det blev lunch på skolan. Sen skulle jag bara snabbt förbi stan, det blev fem timmar. På den tiden hann jag nog gå in på make up store 3*30 minuter. Sista gången jag var in sa dom åt mig att sova på saken, haha. Jag gillar personalen. Jag ville köpa deras Cover All Mix men det kändes dyrt + att dom hade den inte inne så det slutade att med att jag köpte Lumene concealer. Jag har ju avskytt den, okej det var innan jag sett på affären men ändå.

Den verkar riktigt bra, inte alls lika torr som Make up Store´s.


Kommentarer
Postat av: lena

Hejsan! Vilke bra blogg!!!
Är på jakt efter den opimala foundation(om den finns)Har du testat några som är dina favoriter???
Fick prov på Estee Lauders double stay som inte var så dum. Har testat så många och det är verkligen en djungel.... Vill ju gärna se jämn fin och dessutom omejkad ut i huden.

2007-02-06 @ 22:06:58
Postat av: Lina

Lena: Hej! Tack, haha exakt.. om den finns :) Jag har inte testat många men jag är på samma jakt som dig, en jämn och fin som inte ser så mejkad ut. Ett tips är att leta efter en foundation som inte är så täckande, då lyser din egen färg igenom och det får ett naturligare resultat. Just nu är jag inne på Biotherm Aquateinte, jag tycker att den är jättebra för att den är inte så täckande och samtidigt väldigt fuktgivande. Jag prövade Lancômes nya foundation, den verkar helt otrolig. Du kan ju kolla upp dom två :) Lycka till med jakten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback