Concealer

161497-91

Det är flera som vill smaka på Make up Stores Cover All Mix succé, nu har Lumene också kommit.

Beskrivning: Lumene Beauty Base – Cover Palette - 95:-
En concealer med tre beige toner där de två gul grundfärg effektivt dämpar rodnad och kvisslor. Applicera med fingret och färgerna smälter vackert in i hudens ton.

Jag vet inte, jag tror inte att den här slår Make up Store. Den verkar dålig, om man kollar på bilden.
Den mörkaste av dom lär aldrig och bör aldrig användas om man är en vanlig svensk i hudfärgen. Fast om man är mörkare så kommer nog inte de andra två vara till någon nytta. Njae, tveksam produkt.

Fast ja, man ska inte döma boken av dess omslag.

Kommentarer
Postat av: nyans

Var faktiskt och spanade lite på Lumeneconsealern för en stund sen! Fast den jag testade var inte alls sådär mörk i färgerna som den på bilden. Tyckte den verkade rätt okej ändå.

Postat av: makemeup

Nyans: Jag läste ditt inlägg. Hm, den kanske är ett bra billigt alternativ trots allt. Det jag inte gillar med MUS är att deras är så torr. Men som krämrouge, då är den kanske lite för blöt

2007-01-19 @ 18:29:29
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: nyans

Gillar inte heller MUS consealer då den är alldeles för torr i konsistensen. men ja Lumene verkade rätt blöt i konsistensen igen. Har inte bestämt mej än om jag gillade det eller inte.
Bra blogg förresten!

2007-01-19 @ 18:52:47
URL: http://nyans.blogsome.com
Postat av: makemeup

Nyans: Ja, jag blev rätt besviken på att den var så torr. Pröva Nouba, vad jag minns så ska den inte vara så blöt eller torr. Också i ask men bara en variant i asken. Tack så mycket!

2007-01-19 @ 19:25:10
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback