Smashbox O-glow.

O-GlowNu har det omtalade rouget från Smashbox O-Glow äntligen kommit in till Sverige.

"Det är den första intuitiva rougen som reagerar med din hud för att ge dina kinder den exakta färgen när du rodnar, helt naturligt på endast några sekunder."

Den har fått blandade recensioner på
makeupalley och antingen fick den 1 poäng eller 5 poäng. Värt att chansa? Ja, säger jag. Speciellt om du inte är rädd för rosa kinder! (Klagomålen var att den blev för rosa istället för att det såg ut som rodnad, för andra var den perfekt.

Finns att köpa på eleven för 260 kr.


Kommentarer
Postat av: StyleByMe

Hur gör du att bilden kommer på höger sida? Tacksam för svar!

Postat av: syrran

jag vill ocksa veta det :P

2007-05-18 @ 17:45:01
URL: http://malinpavift.blogg.se
Postat av: Lina

StyleByMe, syrran: Tyvärr, jag har faktiskt ingen aning. Jag tror att det bara kom med stilmallen så tyvärr kan jag inte hjälpa er :S

2007-05-19 @ 00:17:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback