Skamvrån

Jag måste nog följa RedHeads, ja "utmaning" är det bästa ordet jag kommer på nu. RedHeads uppmanar oss att berätta om våra skamvrår. I skamvrån står man och skäms för produkter man inte har prövat. Och tro mig jag har många vrår! Här har ni några jag skäms väldigt mycket för över att jag inte har prövat. 

image383

Juicy Tubes 190 kr för ett vanligt läppglans då det finns betydligt snyggare läppstift för liknande summa. Jag har stått där med tuben i handen men aldrig köpt den men förmodligen kommer jag nog aldrig att köpa den heller. Trots det skäms jag.

Rosebud har jag ingen aning om hur den luktar. Jag vet inte hur stor den är, jag vet ingenting. Fast så fort jag springer på den kommer den säkert att inhandlas.

Diorshow borde jag pröva. Jag ska pröva men av någon dålig anledning står jag där med High Impact varje gång. Fast nästa köpet blir nog Max Masterpiece.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Juicy Tube doftar så gott! Och rosebud är väldigt bra!!

Postat av: Johanna

rosebud är bara vaselin med lukt. köp carmex istället, billigare och mycket mycket bättre!

2007-05-10 @ 16:45:41
Postat av: Red Head

Själv kan jag inte leva utan mitt Juicy Tubes Lychee! Rosebuden får jag nog också skämmas för... Ypperlig version av en skamvrå!!

2007-05-10 @ 17:04:20
URL: http://redheadreport.blogg.se
Postat av: Lina

Johanna: Jag tycker att dom luktar alldeles för mycket, men. Smaken är ju som baken ;)

Johanna: Hm, det kanske du har rätt i. Carmex står på en framtida köplista. Det gäller bara att springa på det :) Tack för tipset!

Red Head: Haha, ypperligt hemsk skamvrå. Men så går det då man inte har någon inkomst och bor så långt från en storstad.

2007-05-10 @ 17:35:58
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback