"sista pluggdagen"

Jag gick och prövade Star Broner från Lancômé häromdagen. Den är för solskadade, torra läppar och har plumping effekt. Bra tänkte jag, tills jag luktar. Den luktar dålig parfym och den luktar vill jag lova. Jag tog bort läppglanset från handen men doften satt kvar 3 timmar senare. Nej, parfym hör till kroppen och inte läpparna.
STAR BRONZER - Star Bronzer



Det blir ett kort inlägg idag. Imorgon är det prov och imorgon ska vi skicka in rapporten. Det känns så vansinnigt skönt och eftersom att det är mitt sista prov (!) så känner jag att jag kan faktiskt plugga lite extra för det. Varav kort inlägg. Tänkte köpa läppstift idag men det får vänta tills jag har lämnat in rapporten. Som en present åt mig.

(För den som följer den otroligt spännande BH-historien så kan jag berätta att jag fick byta till rätt storlek).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback