Hej då!

Nej, nu är det dags för att säga hej då till bloggen.

Jag säger ena dagen att jag ska sluta blogga för att sedan vara hur sugen som helst på att skriva ett blogginlägg men nu får det vara nog. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vilja sluta blogga varje dag under sommaren. Istället skulle jag bara skriva under de regniga dagarna och vara väldigt ojämn så nu har jag bestämt mig för att sluta blogga då jag vet att det varken är roligt för mig eller er läsare att jag är så ojämn i publiceringen.

Samtidigt har det ju kommit massor med jättebra sminkbloggar så nu känner jag inte samma behov av en skönhetsblogg.

Så tack för mig och tack för alla fina och snälla kommentarer!
Hej då, Lina

Kommentarer
Postat av: Ebba

Nej vad snynd, din blogg var ju jättebra ju :(

2007-05-22 @ 09:10:05
Postat av: :(

Nah! Inte igen!
:(

2007-05-22 @ 15:24:38
Postat av: Emelle

Kommer att sakna dig. Men precis som du skriver, vi är många sminkbloggare där ute och fler lär vi nog bli. Kram

Postat av: Lollo

kan inte du snälla berätta vilket läppstift du har använt på bilden från 18 maj? supersnyggt!

2007-05-24 @ 10:16:43
Postat av: Lina

Ebba: Tack :)
:( : Det var dags att sluta.
Emelle: Jo, det hände mycket i början på året.
Kram
Lollo: Visst, det är ett läppglans från Lumene, Berryfun, Let's Run Wild n. 3. Det kostar strax under 100-lappen.

2007-05-24 @ 15:24:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Lollo

Tack ska du ha!

2007-05-24 @ 16:28:38
Postat av: Rouge

Tråååkigt! Så fabulous speciellt med alla ögonmakeuper också! ;) Kommer sakna som och bloggen! =) Menmen, förstår att du slutar, man måste ju göra vad som känns rätt för annars blir det inget bra ändå ju! =)

2007-05-24 @ 22:20:42
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: CozmicGirl

Men va tråkigt.. hoppas att du börjar skriva nån gång senare igen. Lycka till!

2007-05-26 @ 22:12:34
URL: http://cozmicgirl.blogspot.com
Postat av: Liza

Ville bara säga att du har en jätte kul blogg att läsa! :) kolla gärna in på min och min systers modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

2007-06-04 @ 00:49:13
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Sara

hej!
jag måste bara säga att du har en grymt bra blogg och jag hoppas inte att du tar bort hemsidan! Jag har precis upptäckt din hemsida och har då inte hunnit läsa allt och inte hunnit "lära mig". De jag har hunnit läsa är fantasktisk! :)

2007-06-19 @ 12:56:36
Postat av: Anita

läste din blogg varje dag tills datorn crasha... Och då när den funkade igen så ser jag att du ej skall skriva din blogg mer :( va tråkigt men du kommer att bli saknad utav mig :) kram på dig

2007-06-24 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback