Utmaning

På utmaning av emelle.

Här är instruktionerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Here we go;

1. Jag sätter på läppglans innan jag går och lägger mig. Jag vet inte varför men jag gillar bara läppglans. Fast inte på dagarna för då klistrar allt hår fast i läpparna.

2. Jag kan drömma att jag får pröva ett sminkmärke och blir så glad att jag börjar gråta. Det slutar alltid med att då jag ska pröva produkten som jag längtat efter, då finns den inte. Och, jag gråter igen.

2. En kompis till mig fick häftmassa i håret då hon gick i fyran på lågstadiet. Det blev kaotiskt och hon var tvungen att klippa av en mycket hår för att få bort det. Alla gick och skyllde på hennes ex och det slutade med en stor föreläsning från våran läraremen men egentligen var det jag. Jag sa det aldrig.

3. Om någon tycker på något annat sätt än mig kan inte jag förklara varför jag tycker på det viset. Jag blir bara tyst, det går inte förklara och jag tror att det inte finns någon anledning att berätta för den förstår ändå inte. Det gäller nästan allt. Men om vi tycker lika så går det förklara.

4. Då jag åker buss måste jag alltid le om någon ser utstött ut. Jag åker buss nästan varje dag och det är alltid en massa barn med på bussen och om någon ser utstött eller ensam ut sitter jag och ler mot den hela färden.  Jag vill bara vara snäll och ge den något konstigt stöd men det slutar alltid med att den kollar misstänktsamt på mig, men jag bara måste.

5. Jag hör dåligt, inget konstigt egentligen. Men jag har hörapparat och föddes med den dåliga hörseln. Det mer lustiga är att min mamma blev audionom (prövar ut hörapparater) innan hon födde mig. En rätt bekväm slump för mig själv.

6. Jag är oerhört stressad. Eller inte alltid men det finns en grej som gör att min hjärna nästan exploderar. Det är på stan då jag går bakom någon som går långsamt, om jag inte får mig förbi så vänder jag mig hellre om och tar hellre en omväg bara för att slippa gå bakom den. Men det har gjort att jag har lätt för att ta mig fram, jag ser alla möjliga luckor.

Jag utmanar alla som känner sig manade. Länka hit sen så jag jag skriva upp er.


Kommentarer
Postat av: Deeana

haha jag gillar också att sätta läppglans innan jag lägger mig

Postat av: Johanna

Jag kan också stressa i onödan.. för ingenting alls egentligen :)

2007-03-09 @ 21:19:26
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Deeana: :D Haha, man känner sig lite smådum ibland :P
Johanna: En rätt onödig egenskap. Dags för oss att skippa den. Nej, jag tror jag kommer att vara stressad genom hela mitt liv :P

2007-03-10 @ 16:46:02
Postat av: Anna

Det är såna som du man vill möta på bussen. :D

2007-03-14 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback