Spray

image353
Det känns så otroligt rätt i tiden, en "sprut och kut-produkt", alltså fukt, primer, brun utan sol, ja nästan allt. Att bara kunna spruta ut vad det nu är man vill ha och sen gå. Skindrink från Model Co känns helt perfekt för mig, att få spruta ut ansiktskräm istället för att få hålla på och kleta i ansiktet på morgonen. Och Håkanssons vitamin spray att bara spruta på då huden känns glåmig. Eller Smashbox's Call This för att få sminket att sitta kvar. Jag har bara ett ord att säga, ge mig! Nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har Håkanssons spray, så bra!

Postat av: Lina

Okej. Ge mig, är kanske inte bara ett ord :P

Johanna: Ja, det känns riktigt lockande. Hur länge håller det?

2007-03-08 @ 19:37:51
Postat av: Anonym

Tack för tipsen :D

2007-03-08 @ 19:48:52
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Emelle

Yves rocher har ett budgetspray som jag köper gång, på gång. Funkar lika bra som mammas (dyra!)Håkanssons.

2007-03-09 @ 10:34:34
URL: http://emelle.blogg.se
Postat av: syrran

ett till märke som finns pa douglas är Dianne Brill.

2007-03-09 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback