POP


Jag är väldigt nyfiken på POPs sortiment men har aldrig haft tillfället att pröva det. Eller jo det har jag, en gång i Sthlm men då det var så nytt att det inte hade skrivits något om det i princip. Men jag ville fara till flygplatsen och äta, så jag orkade inte kolla på det. Jag blir galen varje gång jag tänker på det. Jag hade ju chansen!

Man, hur bra är deras sortiment? Har de någon guldklimp? Är det något jag bara har för mig eller är det inte så mycket pigment i ögonskuggan?

De finns just nu att köpas på Kicks i större städer men det är bara en prövotid. Om de går bra så ska de säljas i de lite mindre städerna. Annars finns de att köpa på internet, bla
asos.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Eftersom jag jobbat på kicks en tid så har man ju fått chansen att pilla på olika märken.. och POP är inget som jag är speciellt road av.

1. Eftersom det är 4-5 skuggor så blandas dom ihop så det ser geggigt ut.

2. Tycker inte att färgerna håller speciellt bra.

Visst finns det små roliga saker som blushen i pop-up format.. men det hela känns.. kletigt..

2007-03-12 @ 19:51:46
Postat av: Mia

Du kan även köpa ifrån Pops hemsida.

Postat av: Jenny

Har testat skuggorna och är inte särskillt impad. De sittr inte så bra som jag vill. Är noga med primer men de hjälper inte på POP´s skuggor...

2007-03-14 @ 21:28:39
Postat av: Tess

Jag gilar inte skuggorna men är såld på deras läpprodukter

2007-04-08 @ 21:52:11
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback