IsaDora mineral

Äntligen har IsaDoras Mineralsmink kommit till stan, ni skulle ha sett mig! Jag var som i eld och lågor och ville bara slita upp förpackningarna för att pröva dem. Jag trodde aldrig att de skulle komma till min stad såhär fort! Det står ju inte ens om det på internet.

Hursomhelst så köpte jag inte något. Jag tänkte att det får jag spara till imorgon som pris eller tröst (uppkörning!!!!). Jag är mest inne på ögonskuggorna för det var så svårt att pröva de andra förpackningarna (pga provflaskorna) så jag orkade inte pröva dem. En färg som jag föll mest för är den lila ögonskuggan. Frågan är bara hur kvalitén är. Är det någon som prövat?

Ögonskuggan kostar 100kr
Rouget kostar 140kr
Borstarna kostar 75-140kr
Priset på foundation är jag osäker på.
Det finns tre lösa foundation och fyra kompakta.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Åh :D:D När jag jobbade på Kicks så fick vi kartongerna med IsaDora minerals.. att dom ÄNTLIGEN börjar komma ut gör mig så lycklig.. Måste bara prova deras puder, det sägs kunna vara nästan lika bra som i.d.. ^^

2007-03-06 @ 18:15:16
Postat av: Andréa

Lycka till såklart! :O (uppkörningen)

2007-03-06 @ 18:16:19
Postat av: emma L

ÅH, jag måsyte kolla imorgon! Jag som var inne och snkade på alla butiker idag på jakt efter en ny fundation, konstigt att jag inte något mineralgrejs. Iofs, om det är Kicks som fått in så är det inte så konstigt, de bygger om hela butiken i city så den hittar man ingenting i :)

2007-03-06 @ 20:15:30
Postat av: Lina

Andréa: Åh?! Sägs det? Då måste jag nog kolla lite mer noggrant på det! För billigare är det ju :)

Tack! :)

EmmaL: Wow, fick vi in det före? Jag blir som stolt :P Nej i min stad måste man verkligen gå överallt för att kolla efter nyheter. Lindex var först med IsaDoras vårmakeup, Åhlens med mineralsminket och Kicks ja.. dom är nästan aldrig först :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback