Dagens..

Jag MÅSTE ju bara komma med en dagens idag, den här underbara dagen.

Utmaning: Uppkörningen såklart, men den största utmaningen var trots allt fickparkering (!!!!!). Jag har gjort det en gång i mitt liv och det var bara en snabb genomgång och en stor lucka. Menmen, jag klarade det ju.
Händelse: Behöver jag ens säga det? Körkortet helt klart!
Irritationsmoment: Småkillar som "bröstar upp sig" inför sina kompisar.
Vill ha: IsaDora Mineral Make-up.
Status: Glad, men inte över körkortet (eller jo, såklart) utan jag jobbade ju idag. Det som gjorde mig så glad var dagens otrevligaste samtal. Jag vet/tror inte jag får gå in på det men ja, sen dess har jag bara flinat.

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Grattis till körkortet! det är udnerbart att ha. håll i det hårt och var försiktig i trafiken.

fickparkering är btw en av mina favoriter :D

Postat av: Johanna

GRATTIS!!!

2007-03-08 @ 19:23:24
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Rouaa: Tack! Ja, det är alldeles underbart! Jag var ut och körde ensam idag och det var en sån frihet. Verkligen hur skönt som helst!

Haha, tycker du? Det känns som om jag krockar tusen gånger om innan jag är klar.

Johanna: TACK! :D

2007-03-08 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback