Dagens..

Utmaning: Att övningsköra måste det nog bli.
Händelse: Då en kompis ringer och frågar hur man bäst täcker mörka ringar. Haha!
Irritationsmoment: Jag höll upp en dörr åt en kvinna 50+, sen då hon går förbi mig så stirrar hon bara on på mig och öppnar den andra dörren. Jag förstår inte. Brukar inte folk bli glada att man håller upp dörren?
Vill ha: Håkansson Vitamin Spray, fast ett körkort skulle ju sitta bättre!
Status: Nervös för morgondagen, uppkörning.

Imorgon ska jag upp tidigt för att göra uppkörningen sen får vi ju se hur det går. Hursomhelst ska jag gå och shoppa efteråt och kl 17.00 ska jag förhoppningsvis FIRA dagen med lite extrajobb. Så, vi får se hur det blir med inlägg. Nu ska jag springa tillbaka till D.H. Hoppas att det är reklam än så jag inte missar något, det börjar ju bli lite spännande!

Kommentarer
Postat av: Deeana

Nej va roligt och herregud vad nervös du måste vara. Sov gott då och Lycka till! Hoppas på det bäst.

Postat av: Lina

Deeana: Roligt och roligt.. :P
Ja, jag misstänker att det blir en sen natt. Tack! :D *peppar, peppar ta i trä*

2007-03-06 @ 22:42:44
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback