- 15 grader

image348

Jag gick ut på en promenad idag och läpparna blev kalla, stela, torra och sved. Bästa kuren för det är ett fuktande lypsyl som har solskydd. Mario Badesco är speciellt skapat för att skydda mot kyla, vind och sol och finns på eleven för 169kr.

Ansiktet måste också återfuktas, ännu viktigare blir det om du har foundation också. June Jacobs (accesoara, 640kr) har spf 20 som är speciellt skapat för att skydda huden på UV-strålar. Tänk på att snön reflekterar strålarna! 

Nästa vinter kommer jag nog att måste köpa Kanebo 38C för att mascaran ska kunna sitta kvar. Jag var alldeles svart under ögonen för att jag hade gråtit så mycket.

Förresten, till er norrbor. Ha ett trevligt sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback