Under 100 kr

161497-143

100kr Oriflame, Stretch and Curl. Jag tycker att den är riktigt bra och långa och voluminösa fransar.
 65kr IsaDora, Perfect Contour Kajal. Bra mjuk kajal. Man måste tyvärr bättra på den under dagen. Men det är okej eftersom att den är så pass billig.
70kr Maybelline, Liner Express. Filt penna.

(Det finns en recension på dessa produkter i Hennes nr 11 2006.
Jag har testat alla förutom eyelinern).

Uppdatering: Jag läste nyss att Lipgloss Bitch och Plaza hade dissat Oriflame 500% Volume. Det var ju länge sedan jag prövade Oriflame Strech and Curl, den kanske inte var så bra som jag minns. Det är ju inte annan mascara, men ändå.
Fast erbjudandet på 19kr (gäller t.o.m. 6 feb), då är det ingen fara om den är dålig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback