Önskningar är bara ett annat ord för en dröm.

161497-147

Sammanlagt, ca 3000kr

Jag fyller år om 10 dagar och om allt det här fanns i ett paket. 
Lyckan skulle vara total. Vem säger att man inte kan köpa lycka? 

Sannolikheten att jag får en enda grej från den här listan är inte stor. Jag får hoppas på en Make up Store rådgivning. Hur som helst, Nouba eyelinern är min favorit. Det är nämligen inte någon filtpenna utan den liknar mer en pensel. Den är helt underbar att applicera för att resultatet blir nästan alltid som man vill. Min första flytande eyeliner.

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Oj, de där sakerna skulle man ju inte tacka nej till! Vilka söta makeup-borstar!!

Postat av: Lina

Modesty Mia: Ja, och dom kommer från Smashbox så jag förväntar mig kvalite!

2007-01-28 @ 16:24:58
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback