Lila, svart

161497-42

La en makeup enligt den
övre videon. Det blev faktiskt bra. Detaljen jag tycker speciellt mycket om är att formen på ögonskuggan mellan den yttre ögonvrån och ögonbrynet. 

+ Tycker att sotade ögon blir snyggast ju högre upp mot ögonbrynet ist för åt sidan. Ögonen öppnas mer och blir mindre kattlika.

Använde lila (mus, diva) ögonskugga, svart (hm) ögonskugga och highligter (mus, muffin).
Sedan mascara från Clinique och kajal från Lancome. Fyllde även i ögonbrynen med skugga.

 
Bild 1                          Bild 2

1. Stängt öga.
2. Innan jag tvättade bort allt tog jag bara bort det som inte var allra närmast franslinjen. Också fint, nästan finare tycker jag. Ögonen blev större.

Kommentarer
Postat av: Foxy

Grymt snygg makeup!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback