Bilder från Golden Globe

161497-95

Jag vet att Balen kommer snart, och alla letar klänningar i högsta hugg. Men sminket då?
Två jättesnygga sminkningar sitter på America Ferrera och Selma Hayek. (Båda från serien Ugly Betty).

Eftersom att fokusen oftast är på klänningen och håret brukar vara avancerat uppsatt, då är det bäst att ta en rätt neutral sminkning. 

Ferrera har valt en balanserad ögon-mun make up där inget tar uppmärksamheten från det andra. Medan Hayek har valt att fokusera på ögonen och jobbar mest med neturala skuggor.

Kommentarer
Postat av: Mod

kul med en smink-blogg

Postat av: makemeup

Ja, jag tyckte att det saknades så nu ger jag det ett försök

2007-01-20 @ 20:11:36
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: syrran

ska du inte skriva vad man kan använda till dom tva olika smikningarna? :)

2007-01-20 @ 20:27:01
Postat av: makemeup

Hej syrran, jag tänkte göra det först men jag hann inte.

2007-01-20 @ 20:29:23
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback