Viva La Diva, nr 607

161497-285161497-284

 Singelögonskugga, Viva La Diva 607. Pris: 45kr

Jag ville köpa färgen Forrest på Make up Store, jag är helt såld på den men var helt pank då jag ville köpa den. Sen gick jag och kollade på Viva La Diva och den var nästan identisk, tyvärr är inte kvalitén det.

Min beskrivning: Jag applicerade den vid 8 och efter 6 timmar var den helt borta och då har jag inte gnuggat eller ansträngt mig på något sätt. Vid tolv fanns det heller knappt något spår av den. Jättesnygg färg höll den inte måttet. Nej, jag måste nog köpa Forrest om jag vill ha en snygg ögonskugga längre än bara någon stackars timme.

Betyg: 1+/5 Det gör ont i hjärtat att ge den så lågt betyg, men vad är en ögonskugga bra för om den inte ens sitter? Nej, det är bara färgen som får 1+ allt annat var bara negativt.



Kommentarer
Postat av: Rouge

Vad synd att den satt så dåligt då! =/ För oj vilken snygg nyans alltså!! Får väl bli Forrest senare då antar jag! =)

Postat av: Lina

Rouge: Jag vet, jättetråkigt. Förmodligen :)

2007-02-15 @ 20:22:58
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: amanda

Har också den färgen från Viva La Diva men har knappt använt den, blir inte riktigt rätt färg..

2007-02-16 @ 21:06:11
URL: http://aaamanda.webblogg.se
Postat av: Lina

Amanda: Synd på färgen men vad gör det om inte ögonskuggan sitter? ;)

2007-02-17 @ 00:32:15
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: anna

Hej jag undrar om du hade någon primer under ögonskuggan? Eller om den sitter lika dåligt med...Funderar på att köpa en nämligen.

2007-10-27 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback