Veckans vill ha:

161497-342

Trots att snön ligger stadigt har jag fått i mig att det är vår så jag har börjat fundera på tå-nagellack och kroppskrubb. Jag tycker att tånaglar ska vara antingen röda eller rosabeigea. Back to the beach peach, verkar perfekt. Snyggt till både bruna händer och fötter. OPI finns att köpa på Kicks.

Kroppskrubb från Ole Henriksen börjar kännas aktuellt, iaf i min låtsas vår-värld. Den här skulle jag inte ha något emot att testa, kroppskrämen vore heller inte helt fel.

Men mina nagelband påminner mig om att det fortfarande är vinter. De är alldeles torra, trasiga och sönderrivna. (Jag har den ovanan då jag skriver prov). Sukís produkter har bla blivit hyllade av Lipglossbitch och det vore roligt att pröva universalkrämen från dem. Den lovar kunna hjälpa torra områden som händer, kropp och tuffa ställen som armbågar, fötter, händer och som hjälp för att nära nagelband. Den ska även dämpa blåmärken, sår och hudbristningar, lindra självsprickor.
Sukí Butter Cream Salvefinns att köpa på accesoara.

Och sist men inte minst vill jag ha Bobbi Browns nya skönhetsbok. Det vore trevligt att få lite ny inspiration och lära sig nya tips. Tyvärr finns den inte att få tag på i Sverige än.

Extrajobb är iaf avklarat! Imorgon 16.30 till 21.00, väldigt spännande. Det behövde jag, så deppig och orolig som jag var idag inför framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mina nagelband påminner mig om att det fortfarande är vår.

du menar väl ända vintern och inte varen?

2007-02-27 @ 20:08:14
Postat av: Lina

Anonym: Det har du rätt i, tack för att du påpeka det. Rätt ska vara rätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback