Veckans (8) vill ha:

161497-310

1.
En applåd till Urban Decay! Då en förpackning är så snygg som den här, då bryr man sig knappt längre om ögonskuggan. Den bara skriker: KÖP MIG! Jag skulle mer än gärna ta hem
alla ögonskuggor och klistra fast dom på väggen. Tyvärr vet jag inte hur jag ska få alla hem till postlådan. Några av ögonskuggorna finns att köpa på Asos för 180kr.

 2. En läsare tipsade om denna primer, också från Urban Decay en primer som tydligen ska vara over-the-top.  Det skapade ett svårt ha begär det med eftersom att min kropp ständigt förstör alla ögonskuggor som fastnat på ögonlocket. Finns att köpa på Asos för 140kr.

3. Ett krämrouge bör inhandlas till min necessär. Gärna ett med färg, dvs inte brunt. Jag passar bättre i bruna nyanser, men jag räknar med att bli brun snart (önsketänkande) då blir det bara fräscht med röda kinder. Finns att köpa på Accessoara för 215kr.

4. Eftersom jag kommer att bli brun i sommar (återigen önsketänkande) så vill jag ha en bronzer som förstäker det. Chocolovers Nougat Compact Powder känns intressant, trots den fula förpackningen. Finns att köpa på Eleven för 179kr.

5. ArtDecos smarta manetsystem, där kan man lägga rouge och ögonskuggor för att skapa sin egen beautybox. Det känns som om de har bättre kvalité på sina produkter än HM. Jag gillar att rouge ingår i magnetsystemet, nu saknas bara läppglans. Återförsäljare kan du hitta här.

Ursäkta för oordningen

Kommentarer
Postat av: syrran

artdeco finns här pa douglas.. men det kanske finns hemma ocksa.. eller? :)

2007-02-19 @ 11:17:03
Postat av: Lina

Syrran: Nej, det finns inte här hemma. Jag vet att det finns i Essen iaf :) Jag ville stå och kolla men du stod bara brevid mig och ville gå därifrån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback