Väskor och inlägg



Mina två väskor som jag köpte idag.
Jag älskar den platta väskan, 10kr. Det är ju bara löjligt. Det var äkta läder men insidan var fruktansvärd, plast eller något. Den gröna väskan köpte jag för att jag vill ha en färgväska, det här var ju inte mycket färg iofs. Fast den var billig, 75kr.

Jag vet att det är onödigt lika många BUS-inlägg, men blogg.se är så segt och fungerar knappt. Blev samma sak tidigare idag och det gick inte att reparera. Jag får fixa det imorgon då det förhoppningsvis går bättre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga väskor. Gilla dom mycket =)
Och webblogg funkar inte heller så bra, trist att det ska vara så.. rätt ofta!

Postat av: Lina

Johanna: Tack. Jo, det är rätt frustrerande

2007-02-06 @ 10:19:34
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback