Söndag

Och sen gick det bara utförs..    (Haha, Justin Timberlake!)

Jag har lyckats med körkortsteorin idag, eller jag har gjort 5 test och fått godkänt på alla. Det känns skönt, men jag tror ändå inte att jag får godkänt på tisdag. Egentligen vill jag avboka det och göra det senare men jag kommer ju inte att plugga mer för det.

Det har varit en rätt tråkig helg och jag har knappt ställt en fot utomhus. Trots det har jag knappt fått nå skolarbete klart och nu måste jag duscha så att det inte blir försent. Imorgon ska jag vara 100% frisk har jag bestämt. Sen har jag bestämt att jag ska få en massa pengar, få jobb, fara utomlands, få bra betyg, skolan ska vara lätt och livet ska vara underbart. Vad tur att man får bestämma över sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback