Smink för män

Jag reagerade på en grej då jag såg på Melodifestivalen, och det var manligt smink. Visst, män måste få sminka sig. Varför skulle dom inte få det egentligen? Fast jag tycker inte att det ska synas, såg ni Emilie? Han såg väldigt sminkad ut med en tjock foundation plus att han hade mycket läppglans.

Om en kille vill sminka sig ska han hålla sig till produkter som är lätt pigmenterade, så att hyn lyser igenom sminket för ett naturligare resultat. Endel må kanske kalla mig trånsynt, men killar det räcker med vanligt lypsyl. Män ska vara män.

Grooming.se säljer smink för män som just är lätt pigmenterade och ska ge ett naturligt resultat. Köp det istället för att dela smink med er flickvän.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

ja, han med läpphglans var INTE snygg.

Postat av: Emmy

Jag reagerade också på Emiles smink.. Eller reagerade, jag la märke till det, snarare. Såg "för mycket" ut..

2007-02-25 @ 17:00:37
URL: http://www.emmyy.blogg.se
Postat av: Lina

Sigrid: Nej, det såg bara fjolligt och lite mesigt ut.
Emmy: Haha, exakt!

2007-02-25 @ 17:23:57
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback