Paris Hilton, Heiress

161497-277

I väntan på min biopartner hann jag förbi Kicks för att kolla om de hade fått in några nyheter. Det enda av intresse var nog parfymerna. Paris Hiltons nya parfym bla, jag kunde inte annat än att le då jag såg vad den hette, "Heiress". Det är nog bara hon som kommer undan med det.

Jag gillar den tuffa förpackningen men flaskan kändes lite billig. Det rosa mönstret ni ser på bilden är egentligen glitter och även om det ser snyggt ut på bild är det inte snyggt i verkligheten. Lukten då? Det står att noterna är passions frukt, apelsin osv. Men helt ärligt känns det som om någon har ätit alla fruktiga godisbitar och andas på en. Bara sött och sliskigt, även när doften sjunkt in i huden. Nej, ett bottenbetyg får doften för mig. Synd, för hennes tidigare dofter har varit helt okej.

Priset är 300kr för 30ml, köp godis för 300kr istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback