Neutrogena, Hand Cream


Jag har testat Neutrogena en gång i förbifarten. Den kostar 45kr för 50ml, det känns lite dyrt eftersom att förpackningen är så liten och krämen är så trög. Eftersom att jag bara prövat den engång är det svårt att säga hur pass bra den är, men efter en liten överdosering tycker jag att huden faktiskt känns återfuktad. Fast jag hade hoppats på lite mer eftersom att reklamen är så bra. Om jag skulle köpa den skulle jag använda den som natthandkräm eftersom att den är så kladdig.

Ett minus är att det kräver kraft att trycka ut krämen och det blir en för smal sträng som kommer ut, trots kraft. Så om ni har något handbrott kan ni köpa Vaseline och spara några kronor.



Förresten, jag tyckte att filmen var riktigt bra men jag vart lite chockad över vilka det var som såg filmen. Förutom jag och min kompis var det två kvinnor i 40+ och en man som såg ut att närma sig 50.

Helt klart värd sina 80kr! Skratt, skam och medlidande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback