Lumene Beauty Base - Cover Palette

161497-91

Lumene Beauty Base - Cover Palette - 95:-

Beskrivning Kicks: En concealer med tre beige toner där de två gul grundfärg effektivt dämpar rodnad och kvisslor. Applicera med fingret och färgerna smälter vackert in i hudens ton.

Min beskrivning: Kicks ljög inte alls, jag tycker att den är mycket bättre än Coverl All Mix från Make up Store. Cover All Mix är så torr för att den ska sitta bättre men Cover Palette är sitter också bra utan att vara torr vilket också gör den mer lättarbetad. Den enda nackdelen med paletten är att den mörkaste är alldeles för mörk för svenska hudtoner och om en med mörkare hy skulle köpa paletten så skulle de andra två färgerna bli för ljusa. Jag förstår inte hur dom har tänkt.

Betyg: 4/5
Jag vill ge den en femma, men det är den mörka färgen som drar ner betyget. Dessutom måste kanske endel blanda den med en mer beigeaktig concealer så den är inte helt fullständig.

Kommentarer
Postat av: Anna

kanske ska köpa den när min andra är slut då ? :) Har hört mycket bra om den ... Men dom ljusa färgerna, är dom bra???

Postat av: Lina

Gör det! Men det är ju dom ljusa färgerna som är bra! ;)

2007-02-09 @ 16:24:51
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Sarah

Den är grymt bra ju! Jag har provat både billiga och dyra concealers men Lumenes beauty base palette slår alla.... den är lättarbetad, täcker bra, sitter bra o blir absolut inte fnasig eller torr!

2007-02-21 @ 21:16:24
Postat av: Lina

Sarah: Exakt! Underbar concealer :)

2007-02-21 @ 21:28:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback