HM och Body Shop

161497-313
Jag hann förbi en snabb runda på stan för att se om det kommit in något nytt, mycket var det då inte. Jag köpte en ny produkt från HM serien, en ögonskuggebas. Det var löjligt billigt, 30kr tyvärr är nog produkten lika löjligt dålig.

Däremot så hade Body Shop fått in sin
vårkollektion som jag tycker om, den består av 3 ögonskuggor, 2 rouge, 3 läppglans. Det var inte många nya produkter men jag älskar alla. Det röda läppglanset var jättefint, de gröna, kopparfärgade och blåa ögonskuggorna var också väldigt fina.

Jag tycker dock allra bäst om rouget, speciellt det "bruna". Det var härligt aprikos-rosa och gav ett vackert shimmer. Rouget kostar 239kr i de svenska affärerna.

Kommentarer
Postat av: syrran

undra hur mycket billigare det kan vara här.. ? :)

förresten.. kan du be mamma att skicka receptet pa semlor???? :)

2007-02-21 @ 17:34:36
Postat av: Lina

Syrran: Ja, det undrar jag med! Väldigt störande. Ja, det kan jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback