Girl2Go

161497-306

Jag är fruktansvärt sugen på att göra en beställning på Asos makeupavdelning. Jag har tom gjort en användare (aldrig beställt någonting därifrån) för att vara beredd. En grej som känns himla praktisk är Girl2Gos Travel Containers Kit. Det är tre flaskor, två burkar och en spatel.

Den vore så praktisk till resor, speciellt då man måste dra med sig onödigt tunga glasburkar och flaskor. Jag brukar använda nå gamla miniburkar som jag tvättat rena till hudkräm. Det känns lite sunkigt att stå och gräva i hudkrämen men(!) i Girl 2Go får man ju med sig en spatel. Voilá!

Flaska 1: Schampo
Flaska 2: Balsam
Flaska 3: Kroppslotion. (På sidan står det till sminkborttagningsmedel, men de brukar ju i regel vara rätt lätta till skillnad från kroppslotionet).
Burk 1: Ansiktskräm
Burk 2: Ögonkräm

Jag vill ha! Fast iofs kan man säkert hitta något liknande på HM.. men det känns så tråkigt. ( Bara en ursäkt för att lägga en beställning?).

Kommentarer
Postat av: Rouge

Mycket praktiskt ju! ;) Hehe, det kanske är en bra ursäkt för att beställa, fast lätt är det att hitta på massa ursäkter för att köpa grejjer haha! ;)

Postat av: emma L

Den bästa finns på IcaMaxi för ynka 23 spänn! Man får en hård plastlåda med portmonnä-spänne, vilken rymmer två små flaskor och två små burkar (med frostade lock) och en spatel. Lätt värt, jag har köpt två stycken och jag är superduperjättenöjd.

2007-02-18 @ 20:37:11
Postat av: Lina

Rouge: Haha ja, visst är det! Det finns ju alltid någonting att skylla på :)
emma L: Åh, det måste jag fara och kolla på imorgon! Men komigen förresten, du ska ju hjälpa mig med min ursäkt ;)

2007-02-18 @ 22:22:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback