Fettisdag



Jag hoppas att ni har fått smaka på mer semla än jag (sisådär svenska, eller hur?). Min mamma bakar nog de minsta semlorna i världen, lite frustrerande. Sen kan man inte ta flera för att hon gör så att det räcker åt hela familjen fyra gånger. Hon är jätteduktig på att laga mat och baka, men på semlefronten är hon lite sämre. Förlåt mamma.


Ha en trevlig dag och glöm inte Desperate Housewives som börjar nu! Jag ska äta apelsin (jag blev ju inte mätt på minisemlan, semlor ska faktiskt vara stora) och virka på min väska.


Uppdatering: 
Dagens klant: Jag, jag halkade idag. Ikväll, inte utomhus utan inomhus.

Jag sprang för att hämta en apelsin i köket, klockan var över 21.00 och det var bråttom till tv:n. Sedan "rundade" jag hörnet till trappan. Det gick som i slowmotion, jag tänkte "Oj vad halkigt, vad roligt oooooo nuu haaalllkkkaaarr jjjaaaaggg...". Duns.

Kommentarer
Postat av: Dudy

Så gott så gott!

Postat av: Anonym

jag har da inte fatt nan semla.. :(
var du tvungen att skriva om semlor. jag maste ju baka själv för att fa en.. det later lite för krangligt. blä.

2007-02-20 @ 22:37:23
Postat av: Johanna

Jag åt en semla, men med vaniljkräm istället för mandelmassa :)
Självklart såg jag D.H! Jag höll på att halka inne jag med, jag hade varit ute och blöta skor gjorde att det blev halt på golvet :)

2007-02-20 @ 22:51:37
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Dudy: Eller hur! :)
Anonym: Jag gissar att det är du syrran. Haha, stackarn.. men det var ju inte så värst gott. Nej nu ljuger jag ;)
Johanna: Vaniljkräm? Ja, jag är nog nöjd med min mandelmassa jag :) Tur att du inte halkade då, man känner sig väldigt graciös :P

2007-02-21 @ 17:50:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback