Elin

161497-330 

Igår var det fest, eller snarare vart-ska-vi-vara-förfest men det var jättetrevligt.
Jag sminkade tre tjejer och seg som jag är tog det sin tid. Men här är iaf ett resultat, Elin.

Hon fick mirage som highlighter och diva vid ögongloben, slutligen svepte jag Empire över hela ögonlocket för att få en lite glittrigare look. Till huden använde jag Lumene Concealer, Biotherm Aquateinte till foundation och Make up Stores Sand till rouge. (Alla ögonskuggor från Make up Store).

Fler bilder kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefint!!!

2007-02-24 @ 14:19:58
Postat av: syrran

det var snyggt men varför inte lite mer glitter och färg da dt är partaj?? ;)

2007-02-24 @ 15:20:15
Postat av: Lina

Kajsa: Tack :)
Syrran: Därför att det blev inte så helt enkelt :P

Postat av: Johanna

Mycket fint! Gillar den typen av sminkning!

2007-02-24 @ 15:41:34
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Johanna: Tack! Jo, den är jättesnygg. Väldigt naturlig men ändå fixad :)

2007-02-25 @ 00:58:02
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback