Dagens..

Utmaning: Anmäla mig till högskoleprovet, trots att jag var en dag sen gick det. Puh!
Händelse: Jag gick och letade jobb, men det var ju praktiskt taget omöjligt att ens få lämna ett cv. Så tråkigt. Lågkonjuktur kom! Och störst av allt, datorn är äntligen hemma. Andra dagen på 30 dagar som alla datorer fungerat och varit hela.
Make up: Eyeliner cake
Irritationsmoment: Först går Eriks dator sönder, samma dag som den kommer hem igen går den andra dator sönder. Vi har varit "datorlösa" i en månad, dvs 4 pers på en dator kan bli lite svårt.
Vill ha: Jobb och primer från Urban Decay
Mående: Nästan bäst! Jag fick en energikick vid nio och kunde inte sitta stil, det är härligt att ha energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback