Dagens..

Utmaning: Gå till sista lektionen idag (slutar sent + att den är 2,5h lång + att den ligger ngn km bort).
Händelse: Jag vaknar av mig själv 9.20(!!!), om jag ska vakna av mig själv brukar det innebära kl 13. Och jag blev bjuden på tårta i skolan (en av killarna i klassen fyllde år). 
Make up: Kolla tidigare inlägg.

Irritationsmoment: Kyla, jag tål inte minus 25 en dag till
Vill ha: Varmare väder så att jag får ha klänning imorgon om jag ska ut.
Mående: Proppmätt, det känns som om jag stoppat i mig mat nonstop i 4 timmar.

Uppdatering: Hur kunde jag glömma? Dagens händelse är ju att jag var med mina två underbara kompisar sen ickegymnasieskolan (jag och synonymer hänger inte ihop då jag är trött). Nu måste jag bla bestämma vad jag ska köpa på Make up Store, det blir kul!

Jag funderar på Velvet eller en silverögonskugga, kanske dino? Annars är jag rätt sugen på deras cremerouge som är supersnyggt på sommaren. Kanske Aroma Balm eller deras primer? Det kommer att bli svårt att välja..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe menar du högstadiet? :P Näe jag glömmer oxå bort ord bara sådär ibland =/ Och jag som är sur för att det är nästan -10 här jag ska väl inte gnälla egentligen :)

2007-02-10 @ 09:33:41
Postat av: Lina

Emma: Exakt, det plus låg- och mellanstadiet.
Haha, nej du borde inte gnälla ;) Men idag är det bara 7,8 grader!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback