Dagens..

Utmaning:  Att lära sig alla oändliga knappar, funktioner, metoder. Jag undrar hur det ens är möjligt att läsa sig dem. (Jag började som "telefonist" idag).
Händelse: Jag jobbade idag och det var riktigt roligt! Hoppas att jag får jobba ännu mer.
Irritationsmoment: Att man måste hålla tyst om vissa saker.
Vill ha: Mer jobb!
Status: Glad, det var så roligt att jobba! Jag vill jobba idag, imorgon, i övermorgon.. alltid. Fast, det kommer jag nog måsta äta upp.

Nu orkar jag inte skriva fler inlägg, jag måste gå och sova. Magen mår inte bra (hann aldrig äta) och så panikslagen som jag har varit idag så är huvudet rätt trött.

Jag har nog aldrig känt mig så panikslagen som vid första samtalet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad spännande med nytt jobb! Hoppas det blir mer jobb då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback