Dagen..

Jag vaknade och somnade med ångest bara för att jag inte pluggat till Samhällsprovet, jag har nog aldrig varit så oförberedd för ett prov i hela mitt liv. Sammanlagt pluggade jag nog bara 30min. Jag började klockan 24.00 och jag ville hellre se insidan av mina ögonlock än att läsa på provet. Hursomhelst, nu är provet över och jag kan, med betoning på kan, få godkänt.

Efter det försvann min hjärna och jag var lite "svår" och trött  men jag stannade på alla lektioner. Sökte jobb och pratade med en kompis, hon kanske har fått jobb på Kicks och sur/avundsjuk som jag var blev jag bara ännu tröttare och fick ännu mer huvudvärk. Det var nog snarare oron över att själv inte få något jobb som gjorde att jag blev mer deppig.

Sen kom vändpunkten, pappa sa att dom ringde från företaget. Gulp. Hursomhelst, plötsligt blev jag pigg och imorgon ska jag jobba ca 5 h. Skönt men lite extra pengar, tyvärr vet jag inte hur mycket och jag har hört att den kan vara låg. Vi får se, jag är iaf glad över att jag har något att göra.

Efter middagen har jag suttit konstant och jobbat på samhällsuppgiften, nu är den halvklar men vi kommer att bli klara med den på tre timmar. Vi har nämligen hål.  

Imorgon är det körlektion och jag missar min sovmorgon, det känns lagom roligt. Men nu måste jag gå och duscha så att jag slipper stiga upp ännu tidigare imorgonbitti. Då ska jag testa mina nya rengöringsprodukter från Lumene.

Förresten, jag har inte varit in på bloggar idag. Eller jo, 4 st. Men, det är ju praktiskt taget inget.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hejdu!

Kicks är inget att vara avundsjuk över.. om du någonsin jobbat där tidigare så vet du att det är en maaassa damma, dammsuga.. moppa. och plocka upp en massa.. och mellan dig och mig dom får bara 10% rabatt.. så jaa.. ^^

2007-02-27 @ 23:48:02
Postat av: Lina

Andrea: Haha! Tack för uppmuntran :)

Postat av: Andrea

Vet inte hur mycket uppmuntran det var egentligen.. men vadå.. jag bjuder på det ;)

2007-02-28 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback