Dagen och lite smink

Döda mig inte men.. Äntligen har måndagen kommit, det känns jätteskönt! Jag har gått omkring och varit på gränsen till onödigt glad, en härlig känsla. Fast jag kände mig lite löjlig då jag gick och storflina utan någon anledning. Gick förbi en secondhand affär som vanligtvis aldrig har öppet, nu hade den det. Jag gick ut med en väska och ett halsband för 11kr (rea), det kändes löjligt då det var 50% på 1 krona så jag var generös(?!!!) med en 50öring. Det borde finnas minimumgräns.. typ.

Hursomhaver, jag gick förbi Kicks för att se om dom hade fått in några nyheter. Jag kollade bla på Colour Appeal, jag har aldrig köpt den förr men nu blev jag sugen. Den är bra och snygg (mamma har en). 
Den svarta(black noir) ögonskuggan blev jag jättesugen på (svart-grå ögonskugga med pärlemor i). Kostar ca 90kr. Om du funderar på att köpa en svart ögonskugga skulle jag rekommendera den!
161497-225 
Det blev ovanligt mycket  text idag, senare idag kommer ett inlägg på Natusan Holiday.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta ett kort pa det du köpt ;)

2007-02-05 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback