BUS - Natusan Holiday Skin Body Lotion

161497-227

Solkräm + hudkräm = Hjärta.
Det borde vara patent på den kombinationen, utmärkt både lukt och utseendemässigt.

Nu har jag prövat Natusan's variant och jag tycker den är superb. Den går snabbt in i huden, färgen växer in gradvis, efter första användningen märkte jag ingen skillnad. Men efter andra och allt eftersom växte den på mer och mer. (På bilden har jag smörjt in mig 5 gånger). Den luktar knappt bus vilket är ett STORT plus.

Dryg konstistens, tillräckligt mjuk/hård flaska, inte mycket klet runt mynningen (jag tycker inte om då det är en massa torkad kräm på förpackningen, som på ketchupflaskor). Färgen då? Ja, det är väl inte riktigt äkta solbränna och jag själv ser att den är lite orange men den är helt okej!

Ja, förresten. Jag behöver nog inte ens säga det men det var det högra benet jag testade på. Priset är jag osäker på, men jag skulle säga ca 50kr
BUS = Brun utan sol

Kommentarer
Postat av: fanny

"Den luktar knappt bus vilket är ett STORT plus."

Alltså BUS hihihihihiih

Postat av: Lina

fanny: Busigt, hehe

2007-02-05 @ 22:00:29
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vill testa en ny BUS, ska nog testa denna du tipsa. Tack!

2007-02-05 @ 22:54:50
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback