Brev

Hej!
Jag har rejält mycket press på mig nu, iaf inbillar jag mig det så nu kommer jag nog att lugna ned mig med bloggningen. Med all bloggning blir det väldigt svårt att koncentrera sig på skolarbetet eftersom att en stor del av min utbildning är vid datorn. Nu kommer de vanliga ca 7 inläggen/dag kommer nog minska en aning. Skolarbetet måste komma i första hand.

Jag har inte ens blogga i två månader och ändå är ni över 100 besökare/dag vilket är väldigt roligt, jag hoppas att ni inte slutar läsa bara för att jag inte skriver lika många inlägg. De senaste gångerna har jag gjort ett kollage bara för att jag känt mig tvungen att publicera något, och det fort. Då blir det snarare kvantitet istället för kvalitet och då blir det bara tråkigt att blogga.

Så för tillfället måste jag sätta bloggen åt sidan, de här två månaderna har jag suttit onödigt mycket vid datorn och ja, jag blir lite less på att sitta :)

Hoppas att ni fortsätter att läsa och kommentera för att det är så roligt, skicka gärna förslag på inlägg till
[email protected] eller skriv en kommentar. Tack för att ni vill läsa!

 // Lina                                  

Kommentarer
Postat av: Malin.

Hej! :-)
Jag har en liten fundering/fråga. Jag har värsta problemhuden, fet, torr och väldigt jobbig. Jag kör med acos rengöring för fet och finnig hud och den har gett ett visst resultat. Men jag har inte hittat en foundation som passar min (ljusa) hy. När jag lägger på foundation blir det torrt på vissa ställen, och det ser INTE bra ut. Jag vill samtidigt inte ha en "fet" foundation eftersom det skulle göra huden glansig och ful.(?) Vore tacksam för hjälp! Gillar din blogg!

/ Malin

2007-02-20 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback