Biotherm, Aquateinte


Jag har pratat om den förr men jag måste prata om den igen.

Nu har jag användt min foundation i ca 3 veckor och jag absolut älskar den. Den är inte så täckande men ger ett jämt och snyggt resultat. Framförallt är det en fuktgivande foundation och det som gör att den sticker ut. På kvällen är min hud len som aldrig förr.

Tyvärr måste jag dissa den en aning, förpackningen rätt tråkig. Det må ju vara, innehållet väger ju upp det. Problemet är bara att få ut innehållet, det är en tub av hårdplast och man måste hålla den upp och ner, och klämma den hårt. Jag lär ju måste klippa upp tuben i slutet för att få ut någonting, annars lär jag väl slänga den med mer än halva innehållet kvar.

(Jag bor i en rätt liten stad där dom inte tar in Biotherms makeup, bara hudvård. Denna foundation har dom dock tagit in för att inköparna räknar den som en hudvårdsprodukt. Med andra ord, att den är fuktgivande är jag inte ensam om att tycka).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback