Beskrivning till Vill ha: Makeup borster



Jag känner att jag vill skriva om min senaste Vill ha-lista. Så här kommer det.. en dag senare.

  • Den första är en rouge och en highlighter borste. Den känns himla praktisk och tom billig pga att det är tv å borstar i en. Å andra sidan blir det väldigt jobbigt med en borstar i båda ändarna. Då går det inte att stoppa ner den i min borstväska utan att förstöra stråna. Dessutom blir det jobbigt då man ska tvätta borsten, man kan bara tvätta en i taget. (Jag måste se till så att stråna lutar neråt hela tiden då jag tvättar dem och låter dem torka. Jag kan bli smått galen annars).

  • Den andra känns väldigt praktiskt för jag har ingen "suddare" till kajalen och det har jag velat ha länge, men att köpa en på kicks känns inte så lockande. I det här fallet gör det inte något att den är dubbel-ändad för att det är inte några strån som förstörs på ena sidan.

  • En concealerpenna som inte ligger och kladdar i väskan, den skyddande korken känns himla praktiskt. 325 kr känns dock lite magstarkt. (Fick "personalen rekommenderar!" på MrsH). Ej djurhår.

  • Jag behöver en bättre foundationborste, just nu har jag en från IsaDora. Borsten från Becca känns inte helt fel. Nu kommer en fundering. Om en concealerborste kostar 325kr hur kan en foundationborste bara kosta 370? Borde snarare kosta 500kr. (Fick "personalen rekommenderar!" på MrsH). Ej djurhår.

  • Dr. Hauschka har bra hudprodukter och jag blev bara väldigt nyfiken på borsten.

  • Gli Amati, samma där. Jag blev bara nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback