ACO mascara

Jag använde ACO mascara idag, stor besvikelse! Jag har välsignats med rätt mycket volym och längd på fransarna men att applicera mascaran var jättesvårt, det kändes som om jag fick färre ögonfransar ju mer jag applicerade. Men efter ett tag nöjde jag mig och den kändes rätt okej, netural och bra till vardags.

Fast sen kollade jag mig i spegeln då jag kom hem (efter ca 6 timmar), praktiskt taget all mascara var borta och jag tror att det hade varit bättre att inte använda någon mascara alls.

Betyg: 0 av 5. Den var förfärlig rent av, det enda positiva med den är att den är bra för allergiker. Det väger ju dock inte upp hur dålig den är. Jag hoppas att volymmascsaran är bättre!

Kommentarer
Postat av: emma L

Volymmascaran ÄR bättre :)

2007-02-26 @ 18:32:50
Postat av: Lina

emma L: Bra! Det skulle vara en besvikelse om den vore dålig, speciellt som andra lovordat den. Fast jag lär nog aldrig pröva ACO´s mascara igen.

Postat av: Rouge

Oj, det var allt illa det! Volymmascaran är sådär, har för mig att den flagade en del för mig...

2007-02-26 @ 18:55:27
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: maria

Testa deras volymmascara istället, den är hur bra som helst!

2007-03-26 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback