9/2

 161497-246

Idag gick slank jag förbi stan innan jag for hem, jag köpte Vanilla från Make Up Store. Vanilla är en kajal som jag kommer att använda innanför fransraden istället för en vit. Jag tycker att det ser så hårt ut och utan någonting ser jag bara röd och trött ut. Dessutom får en vit kajal ögonvitorna att se gula och gamla ut, medans en gul kajal gör tvärtom.

Sedan ringde en kompis och sa att jag skulle gå till secondhand affären och pröva ett par skor som inte passade hennes fötter. Jag älskar skorna och det är "min" färg, vinröd/röd/lila-aktig.

Skorna kostade 40kr och kajalen 60kr (egentligen 110kr men jag hade VR-rabatten). 100kr fattigare och mycket nöjd Lina åkte hem med bussen.

Kommentarer
Postat av: Anna

billiga skor :D Vill ha en såndär kajal, är den bra?

Postat av: syrran

dom ser ju ut som dom du har fran din sko

2007-02-08 @ 17:15:54
Postat av: Lina

Anna: Ja, min börs var tacksam :P Jag har inte hunnit använda den så mycket än så jag kan inte säga. Men många andra verkar uppskatta deras kajal.
Syrran: Inte alls :P Dom var illröda och dålig kvalla på. Dom här är mycket snyggare rent allmänt :)

2007-02-08 @ 17:32:58
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Mia

Bra köp! Vanilla från MUS är kanon!

2007-02-08 @ 18:01:09
URL: http://modemossen.blogg.se
Postat av: Lina

Mia: Jo, jag har höga förväntningar på den :)

2007-02-08 @ 18:44:34
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback