Veckans vill ha:

161497-370

Jag kan inte säga att jag har kommit igång med bloggen till 100% men jag är "på G".
Hursomhelst tänkte jag visa er vad jag ska spana på i Tyskland.


En primer som fungerar för mina ögon så att min balsminkning och kommande makeuper kommer att sitta hela dagen och natten lång. Eyeshadow Primer Potion sägs vara en höjdare från Urban Decay.
Finns att köpa på
Blush för 149kr.

Eftersom jag är ofrivilligt blek så älskar jag bronzer och den brukar komma fram redan efter första vårsolen. Min favorit kommer från Body Shops, tyvärr sjunger den på sin sista vers och förhoppningsvis hittar jag ett billigare substitut i Tyskland. Kostar 229kr.

Orange, korall. Perfekt till solkyssta händer. Tyvärr hittar jag inget nagellack som lockar.

Sist men inte minst så vill jag ha en greige ögonskugga och denna från Bobbi Brown heter cement. Då jag kollade på beskrivningen så stod det Grey Beige, det kan ju vara rätt färg. Det ska jag kolla upp på Douglas!

Kommentarer
Postat av: Rouge

Oh, jag vill också ha den där primern! =D Och ögonskuggan ser ju ut att vara perfekt "greige" ;)

Postat av: Lina

Rouge: Ja, det verkligen kliar i mina fingrar då jag ser på den! :) Ja, vi får se om den är greige!

2007-04-25 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback