Fran Tyskland

Nu är det sista dagen i Tyskland och imorgon stiger vi upp tidigt för att fara hem. Det har varit skönt att slippa skolan men nu oroar jag mig för hur mycket jag har da jag kommer tillbaka. Men nu ska jag inte tänka na mer pa skola utan njuta av att vara ledig.

Övrigt sa har shoppingen gatt bra och jag köpte betydligt mer smink än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag trodde att jag bara skulle komma med en pase fran billiga DM, men lite mer blev det. Vad det blev far ni se senare.

Vadret har varit underbart. Det har varit värmerekord medan vi varit här. Sa varmt som det var i mandags har det aldrig varit pa 200ar under april manad. En bra resa men tyvärr blir det en övernattning i Västeras. Jag vill bara hem sa jag kan plugga och göra skola. Usch. Nej, nu ska jag ga och vara social. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är definitivt sugen på att se vad för smink du köpt! :)

Postat av: Mimmi

Jag undrar varför du blandade i detta inlägget, ibland skrev du med åäö ibland med aao istället...

2007-05-04 @ 00:05:18
Postat av: Lina

Mia: Det är på gång :) Det ska upp i helgen, kanske idag :)

Mimmi: Jag skrev inlägget i Tyskland och det tyska tangent bordet har inte bokstaven å, men det har ä. Som kan läsa så finns ä med, men inte å :)

2007-05-04 @ 16:23:17
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback