Avanya Natural Mineral Cosmetics

image365


Jag måste kommentera märket Avanya medan det är någorlunda aktuellt. Efter hyllningar från både Lipglossbitch och Bjooti så tror jag att Avanya kommer att sälja, deras
foundation och ögonskugga fick ju riktigt bra betyg. Eftersom att jag inte har möjligheten att pröva deras märke så vill jag påpeka en annan sak.

Förpackningarna, märket är väldigt nytt (skapades 2004, släpptes 2006) men ändå ser förpackningarna ut som de gamla ögonskuggorna från 90-talet. Sådana som man hittar längst inne i en låda i mammas smink. Den vinröda färgen, den gul-guldiga symbolen drar bara ner utseendet ännu mer. Jag tror på produkterna men jag tror att de skulle sälja ännu mer om de var mer tilltalande.

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Ja, förpackningarna är inte läckra, men här ska man verkligen inte dömma hunden efter håren. Innehållet är apbra!

Postat av: Johanna

Förpackningar säger mycket också!

2007-04-15 @ 15:56:00
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback