Aah!

Måste bara dela med mig lite av den glädje jag känner just nu.
I slutet av april blir det en visit till Tyskland och nu har jag suttit och letat tyska affärer på internet. Jag har bla hittat åt douglas, en lyxigare variant av Kicks. Iaf  "mitt" kicks. De har märken som










Andas, andas.
Okej, jag måste ju inse att jag inte kommer att köpa deras produkter med tanke på min ekonomi. Sedan kommer jag inte köpa Artdeco, YSL eller något annat heller. Suck. Men! Jag får iaf fingra på dom. Jiiipppie.

Men Bobbi Brown, usch usch. Jag kommer att stå där och våndas. Ännu värre, eller snarare bättre är att de ha MAC också. Äntligen ska jag få testa märket, jag är nog mest sugen på pigment eller en greige ögonskugga (det är en grå-beige ögonskugga och ordet kommer från makeup-artisten Tomas Lenneryd.

Sedan undrar jag om BeYu finns i storstäderna här i Sverige?
Jag har för mig att jag har läst om det i VR men jag är lite osäker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka lite då och då tjejen! Det är underbart när glädjen och inspirationen återvänder, eller hur? :D BeYu finns på Åhléns, iaf i Sthlm. Bra priser, men vet inget om kvalitet. Ciao!

2007-04-12 @ 00:19:31
Postat av: Red Head

Sorry, det var jag som inte skrev under kommentaren ovan.. Och jag undvek medvetet att kommentera din resa till Douglas.. för att minska mitt eget lidande.. Snyft..

Postat av: ingrid

douglas är världen bästa! det finns i spanien i love it :)

2007-04-16 @ 21:50:37
URL: http://ingoo.blogg.se
Postat av: Lina

Red Head: Haha :)
Ingrid: Ja, helt klart bättre än kicks! Visst får man små prover där också?

2007-04-19 @ 23:01:37
Postat av: Anonym

BeYu finns i göteborg på åhlens också..

2007-04-28 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback