Ögonskugga enligt Marit.

161497-166


Jag var tvungen att lägga en mejk, á la Marit. Fast det blev bara ögonen, ögonskugga är verkligen min stora hobby, att leka med färger.

Jag fick fram den här färgen tillsammans med en blå och en rosa ögonskugga, så lek på. Ni har färgen hemma bara ni blandar ihop den. Ett bra tips under fattigmanna dagar.

(Varning: Om du ska lägga en matt make up i blå, lila, röda färger och nyanser, se då till så att ögonskuggan inte sprider sig till oönskade platser. Helt plötsligt kan den piggaste flickan se ut som om hon inte sovit på år. Ni ser ju bara på bilden min, jag ser rätt lila ut under ögonen. Det var för att jag var så klantig med löspudret).


Kommentarer
Postat av: Askungen

nyfiken...

Postat av: Rouge

Jättefräsch och fin färg du fick fram alltså! =D Har en Chanelskugga som liknar den nyansen du har fått fram där jättemycket, som också är hur härlig som helst! =D

2007-01-29 @ 20:22:14
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Lina

Rouge: Åh, tack. Så roligt att du tycker det! Min kostade ju inte ett öre ;) ..inte om man räknar med att jag köpte den förra året :P

2007-01-29 @ 20:43:02
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback