HM, mousse

Nu har HM också kört på mousse ideén. Dom har gjort tre ögonskuggor, en brun, en grön och en rosa.
De kostar under 50 lappen. (Jag minns inte riktigt priset).

Den rosa och gröna är inget att hurra för. Färgen försvinner på en gång, kvar är bara lite glitter.
Den bruna är lite bättre däremot, färgen fastnar och den sitter helt okej för sitt låga pris.

En rätt neutral färg även om det inte ser ut så i burken, för mig har den suttit på handen sen en timme tillbaka och det är fortfarande relativt mycket färg kvar på handen. Trots att jag har tagit av mig handsken av och på, gång på gång.


Nej, resten av kvällen innebär plugg.
Historia, kungar, trettioåriga kriget, danskarna, holländarna, Gustav vem? Karl vem?
Måste dom verkligen döpa efter sin farfar eller liknande. IX eller XI, eller, Karl XII.
Nej, allt ska in i huvudet ikväll och ut ur huvudet imorgon.

Imorgon ska jag börja med en ny katergori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback