Britney Spears In control Curios

161497-67

Kicks beskrivning: Britney Spears In control Curious EdP 50ml

Britney Spears nyhet Curious Control är en söt och sensuell doft med inslag av crème brulée, vanilj och sandelträ. Pris: 390 på Kicks

Min beskrivning:
Jag var på Arlanda och skulle egentligen köpa Fantasy men In control var ny, och jag blev ju nyfiken på den. Jag föll för den på en gång, det var höst, kallt i luften och lite spännande. En höst och vinterdoft som känns väldigt romantisk. Jag gillar förpackningen också, det svarta glaset känns lyxigt och de rosa detaljerna känns spännande. Man vill gärna att flaskan ska synas.

Doften håller länge och kommer att vara en favorit en lång tid framöver.

+ Den underbara doften!
- Man ser inte hur mycket parfym man har kvar eftersom att den är svart. Den rosa kedjan som hänger och slänger brukar vara rätt irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback